Wednesday 5 December 2012

BFF or FRIEND ???

bagi saya friend or BFF nie ialah last place in my heart . sbb kawan ni bukan selalu nya bagus untuk kita . adakalanya jika kita perlu kan bantuan atau pertolongan atau idea ketika kita dalam kesusahan just 30 % je yang akan dyorang tolong . kebanyakkan kawan susah sngt nak tlng kawan . for me kawan ni just for laugh and SMS . kalau untuk mintak tolong memang sorry la . and now sekarang aku ade masalah yg aku buat untuk kesenangan parent aku dan kesusahan buat diri aku . aku memang rasa BLURRR giler skrng . dah x thu nk buat ape . everytime aku nk tido mesti ak teringatkan ayah aku yg letih cri buat buat aku and keluarga tp aku senang2 je tipu dy . and perkara yg aku pling sedihnya ialah ayah aku ialah seorng yg tepati janji . semalam aku terima mcj dri ayah yg mengatakan akan belanja aku KFC sekiranya aku lulus dlm ujian tu . dah bnyk kali aku kecewakan ayah aku . dan semalam aku x ingin mengecewakan ayah aku so aku tipu dy and ayah ingatkan ia nya benar lalu ayah aku tunaikan jajninya untun mkn kfc . aku thu sngt yg ayah aku bukannya org yg bnyk duit and aku xnak susahkan ayah aku ! so esk klau aku dpt pergi ke sana aku akan guna duit aku sendiri and aku harap aku lulus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! INSYAALLAH

p:s kawan yg selama ni kita x peduli kan itu yg terbaik :)

No comments:

Post a Comment